Thursday, December 24, 2009


9 comments:

fadhilah said...

Hai kak ngah tu kenapo, tudungnya keno tiup angin ko, mcm biskut chipsmo je, kejap ado...kejap tak ado. Ini kena ganti dengan tudung saji nampaknya he..he..he. Kak ngah lebih cantik jika bertudung.

aadk jempol said...

bukan kono tiup angin, tp tk sompek nk gosok tudung tu.... kalu payah bonar, tk payah pakai tudung, pakai tudung botol je.. haha..

mardianakarim said...

TERIMA KASIH ADIK ATAS INGATAN..

NANTI PAKAI TUDUNG PERIOK HE HE...

aadk jempol said...

aisey, terlobey tinggi lak richard tu..

norazida shaari said...

Salam Anna
Nice picture...... akak setuju ngan Adik Dillah tu. I don't like that.Orang Timur tak molek jadi orang barat. Jadilah seorang muslimah sejati untuk memudahkan kamu membawa seorang saudara baru kembali ke Ugama Islam yang Suci(bukan masuk Islam sebab fitrah kejadian manusia sebelum lahir semuanya adalah Islam dan mengaku Allah tuhan yang satu). Tolong jangan jadikan diri kamu sebagai punca kekeliruan Richard tentang Islam... sebenarnya Islam itu mudah dan Islam itu Indah, Subhanallah!!! Anna, Richard bukan saja anugerah Tuhan kepada kamu tapi ia juga sebagai dugaan Tuhan buat kamu yang didatangkan dalam berbagai bentuk dan cara. Richard juga adalah tanggung jawab kita semua untuk membentuk dia tentang Islam kerana disebalik Syahadah itu ada banyak Rahsia. Kekeliruan dia akan menjadi dosa kepada kita semua.
"DEMI MASA, SESUNGGUH MANUSIA ITU KERUGIAN MELAINKAN YANG BERIMAN BERAMAL SOLEH DAN BERPESAN-PESAN DENGAN PENUH KESABARAN" ingat 5 perkara sebelum tiba 5 perkara....

Anna, kamu itu kesayang kami setiap suka/duka kamu akan menjadi suka/duka kami juga. Mohon berbanyak Maaf jika ada kata yang menyinggung hati. Ini cuma pesanan buat semua dan buat diri akak sendiri terutamanya. Yang baik itu datang dari Allah yang buruk itu datang dari diri ini sendiri.

aadk jempol said...

waaa..mama dh berleter dh tu... nnt pasal sorang je hbh sume dia tembak... all unit, take position n wait for my go...

go..go..go

MariaKarim said...

mama jida dah lamer nak dengar ucapan cinta dari insan sesama insan ... adakata pepatah mengatakan.. kawan yang baik itu hanya mengiyakan sahaja apa yang kita kata atau laku kan manakala kawan yang terbaik itu adalah yang berani menegur antara kita pilih..oleh itu pilih lah kawan yang terbaik itu tau aadk... mama bukan berleter tapi peringatan sori kak ngah I terkejut juga tengok gambar tu .. cantik tempat tu..kehidupan kita ini adalah seketika sahaja orang islam itu bila beramal seolah olah akan mati esok hari ... itu lah motivasi kita .. jangan tunggu tua .. sesiapapun tidak dapat menjangka saat kematiaan nya mungkin esok, lusa, minggu depan aqtau bila bila masa jadi bersedialah dengan amalan soleh.. sekian tashkirah

mardianakarim said...

aSSALAMULAIKUM SEMUA..
TAK MARAH LAH ITU INGATAN YG BAIK..
INSYAALLAH .

BLN JUNE NANTI MAK BAWA ANAK2 MAK MAKAN KAT RESTORAN YG SPECIAL TU..

TAK SABAR NAK JUMPA ANAK2 MAK SEMUA ,,I MISSED ALL MY CHILDRENS N MY FAMILY..

LOVE U ALL SALAM DARI KEJAUHAN.

bardreiy crieem said...

allah itu satu...kite cume dpt hidayahnye...ketentuan dari nye...takbir.....TAKBIR.....