Sunday, February 14, 2010

14 februari

SALAM BUAT SEMUA WARGA MKLINGGI
RANCANGAN TANYA LAH USTAZ TV9 14 FEB. MENGATAKAN UMAT ISLAM DILARANG MENYAMBUT HARI VALENTINE.... UNTUK PENGETAHUAN SALAH SATU SEBAB ORANG KRISTIAN MENYAMBUT HARI VALENTINE ADALAH HARI MENGINGATI KEJATUHAN ISLAM,,, SELAIN INGAT KEKASIH PADERI YANG KENA PENJARA.... ADALAH TIDAK WAJAR KITA ORANG ISLAM MERAIKANNYA


JOM 14 FEBRUARI NI KITA BALIK LINGGI TENGOK IBU... KERANA SESIAPA HENDAk MENDAPAT PAHALA MUDAH ADALAHDENGAN MELIHAT WAJAH IBU DENGAN PENUH KASIH SAYANG ALLAH LIMPAHKAN PAHALA BERGANDA GANDA

16 comments:

MariaKarim said...

INGATAN INI TERUTAMA PADA AADK JEMPOL,,,IXORA...MENANI... BUDAK LONDANG ...YB....GUMOT ..LEE JUN KEE...AIN...AYIP JANGAN SAMBUT TAU ...

cikgu mie said...

Jom balik ... Aadk jempol dah tiba ke kat linggi?

aadk jempol said...

apsal la nama den yg kuar dulu? den ponah pun celebrate 14feb ni..isk2... aadk jempol n team akan tibe di linggi tgh hari ini. (ahad)

mardianakarim said...

assalamualaikum..warga mk linggi,

berhati2 memandu di musim perayaan ni...salam ingatan dari orang yg jauh...
ingatan kasih sayang sentiasa tiada hari2 tertentu...macam ingatan pada Pencipta kita...
tapi ingatan aje kalau tak tunjuk Pencipta pun berasa hati...kita manusia ni...lagi lah tak reti.... tak tunjuk ingatan makna... tak ingat lah tu... satu msg pun tanda ingatan terutama pada ibu bapa..he he...
elok lah buat kunjungan rumah warga emas tu..

love u all..kakngah keje aje

mardianakarim said...

eh eh anak sendiri tak sebut ke jangan2 lokman pun diam2 sambut kot..he he...najia ke nuren ke lokman ke atau yg paling comel iman ke... mana tahu dah ada buah hati....

aadk jempol said...

tahun ni tk smbut v'day pun..sume nye smbut tbc... kenyang woo mkn kek umah linggi Ari tu.. besar gile tembikai tu... hehehe

MY iXora said...

semua poyo laa.. cakap seorang 3 biji.. last last 1 family jer bawa... apa barang...

ryoma echizen said...

bona betul berita tu sapa yang dia suka seseorang tu tunggulah 18 tahun atau lebih ke patu kawin jangan berpacaran

ryoma echizen said...

best timbikai merah...mano durian... janji jo.cis bedecis

aadk jempol said...

eleh, mentang2 la bwk durian. tggu la saat dan ketika nye event pack lak..

MY iXora said...

hahaha.. janji den bawa.. ada aku kesah?

aadk jempol said...

ade aku kesah...kesah ade aku....kesah aku ade...aku ade kesahade aku kesah...kesah ade aku....kesah aku ade...aku ade kesahade aku kesah...kesah ade aku....kesah aku ade...aku ade kesahade aku kesah...kesah ade aku....kesah aku ade...aku ade kesahade aku kesah...kesah ade aku....kesah aku ade...aku ade kesahade aku kesah...kesah ade aku....kesah aku ade...aku ade kesahade aku kesah...kesah ade aku....kesah aku ade...aku ade kesahade aku kesah...kesah ade aku....kesah aku ade...aku ade kesah.hahaha

mardianakarim said...

assalamulaikum..knh tabik lah keluarga ixora...kalau ada orang mengidam nakmakan durian..mujurlah keluarga dia bawak..yg lain ada ke..nak tukarkan durian dgn tembikai...ini yg aku kesah ni...
apa akal kat jordan tak de durian kalau tidak dah lama kita antar... dalam maya aje...he he,,

aadk kenapa kesah tu...kasih adalah
durian durian..
love u all

cikgu mie said...

Salam. Diucapkan Selamat Hari Lahir buat AADK JEMPOL @ Zurien Ibrahim
sempena ari kelahirannya pd tarihk ari ni
kira2 brape tahun dulu ye? Umur mu bertambah lai ......
Buat ape tggu lagi...lu pikir la sendiri.al kisah

MY iXora said...

mr aadk jempol.. urmur dah meningkat.. bila nak tambah geng ahli sepupu sepapat nih... dah lama tak makan nasi minyak kat seremban tu.. wahaha

MariaKarim said...

ada aku kesah tukar aku ada kaseh