Tuesday, February 9, 2010

directory telephone kaum kerabat mklinggi

1)Anuar Sr.=0162154069 2)Mss. Anuar =0162154061 3)Anuar Jr. =0102450295
2.)Bahrom Hamid 0192755547 Mrs Bahrom 0193557177/0123055177 Faridzil 0122488358
Amirul 0122946971 Nadia Amira 0126877934/0133566331
3.) Badri Karim no hp 017-3103070 maxis blackberry..gmail badri.zlsb@gmail.com.
Faix,HP = 017-3539 686,Rumah = 03-9284 9440,Office = 03-7727 2901,Fax = 03-7727 2901
Email = faiz@eemconsult.com,myfaiz@live.com
4.) Masitah FamilySitah 0129118967, Cikgu Mie..0192250867 n 0162979217
Nur Azmira..0172753241...Yb Afiq...0142348304....no umah lak...03 40412207....
5). pauzi family mohd pauzi - 017- 2658366, 017- 3327617 ida (isteri) - 017- 2040654
6). Mardiana family SAUDI 00966502926523, NO H/P JORDAN 00962785174774
NO H/P RICHARD 00962795521259, NO RUMAH JORDAN 0096265936636

terima kasih pada yang update

sapa pulak yang marah ,ada aku kesah!!!hehehehehheh

32 comments:

aadk jempol said...

ni ape hal lak ni..sket2 ade aku kisah, sket2 ade aku kesah... aku punye suke la

Unknown said...

That`s better,make sure the hp number that u all gave is active and not the lady from the vioce mail answer it.

MY iXora said...

sapo pulak abu zarin ni lak.. speaking English over here..

mardianakarim said...

assalamulaikum..WARGA LINGGI

WELCOME ABU ZARIN....IM GLAD AS LONG NOT ABU SAYAFF...IM GOING TO JORDAN AFTER WORK TODAY...N COMING BACK ON FRIDAY EVENING...
SO HAPPY HOLIDAY ON CHINESE NEW YEAR FOR EVERYBODY N OBEY SPEED LIMIT ...

TAKE CARE LOVE U ALL

Unknown said...

Oh!! yes u going to Jordan pray to Allah so that u will have safe journey.Abu Sayaff is my closed friend,i been astray from my blog but suddenly i was in the mk linggi,thanks god i am still in blog but not road block.

aadk jempol said...

hahaha... welkam abu zarin.. abu zarin are my PB (pulis bantuan) at da aadk jemppol..haha

MariaKarim said...

aadk are u sure that abu zarin is ur friend polis bantuan,,, ada aku kesah... kngh selamat jalan ke jordan send my regard to my brother in law.. sampaikan salam to him, ada aku kesah... tak leh gurau pergi kuala kurau.,.. ada aku kesah

MariaKarim said...

tak yah ler masuk kan jenis telefon.. black berry, black bory ke atau black straw berry ke ... ada aku kesah

MariaKarim said...

yang lain mana nombor tipon ni org jauh kat jordan pun dah berri...gumot i'm watching u

aadk jempol said...

mane leh bg no pon, private tau.. haha.. ade aku kesah, g duk kedah..

MariaKarim said...

ada aku kesah jumpa le mak esah dekat kedai esah

aadk jempol said...

mane sume org ni... cehh

MY iXora said...

siut jer suma.. ada aku kesah?

MariaKarim said...

sudah kena penyakit berjangkit virus ada aku kesah mak esah

MY iXora said...

apsal lak admin ni kesah sangat ada aku kesah ni..

aadk jempol said...

ade aku kesah korang tk kesah... aku tk kesah la korang kesah.. mak esah pun tk kesah org laen nk kesah ke tk nk kesah

Gumot said...

gumot here ;)

aadk jempol said...

haha..gumot lumut ade lg.. ingatkan dh letak jwtn

Gumot said...

hhaha

aadk jempol said...

huhu... gumut da lumut

MariaKarim said...

gumot dah jadi lumut,ada aku kesah

aadk jempol said...

ade aku kesah gumut, gumut ade kesah aku, kesah gumut ade aku...

Gumot said...

mgahahah

aadk jempol said...

ahad ixora musti event pack kan? ahad otai upm tu musti cakap dh gerak2 tp tk sampai2 lg kan? ahad musti hway jammed gile2 kan? ahad musti lekas jadik lokeh kan? tu sume wayang den dh tgk dh dulu...

MY iXora said...

itu suma khabar angin.. jangan ada dengar cerita keter impul tak cukup minyak lak nih..bab event tu confirm takder.. den sendiri akan muncul esok..bab balik kedangsa last minute tu dah memang termaktub dalam kamus... hahaha

aadk jempol said...

hahahaha... kite lihat sape yg kena. kite kena sape yg lihat... muahaha..

dpn surau jgn parkin'.....

mardianakarim said...

ASSALAMULAIKUM WARGA LINGGI...HI CONFIUSE LAH..KONFIUS...LAH.MY HUSBAND JUST STARTING TO LEARN BAHASA MALAYSIA...BUT WHY LIKE THIS..KESAH ADA KESAH DONT UNDERSTNADLAH..PLS..DONT MAKE ME N MY HUBBY CONFUSE..
ANYWAY I UNDERSTAND N IM KESAH ABOUT ALL OF U...
LOVE N HAPPY HOLIDAY DURING TBC.

aadk jempol said...

al kesah, al kesah maka tersebut la kesah, ada aku kesah... hahaha... mari kite bg lg kompius.. hahahaal kesah, al kesah maka tersebut la kesah, ada aku kesah... hahaha... mari kite bg lg kompius.. hahahaal kesah, al kesah maka tersebut la kesah, ada aku kesah... hahaha... mari kite bg lg kompius.. hahahaal kesah, al kesah maka tersebut la kesah, ada aku kesah... hahaha... mari kite bg lg kompius.. hahahaal kesah, al kesah maka tersebut la kesah, ada aku kesah... hahaha... mari kite bg lg kompius.. hahahaal kesah, al kesah maka tersebut la kesah, ada aku kesah... hahaha... mari kite bg lg kompius.. hahahaal kesah, al kesah maka tersebut la kesah, ada aku kesah... hahaha... mari kite bg lg kompius.. hahaha

cikgu mie said...

Wei warga mklinggi dah ader yg kesah...kesah keluh kesah hingga jadi gelisah kat jordan nun...sila ambil kesah jgn x kesah ye!

aadk jempol said...

hahaha... ni sume kaunselor tu punye keje..

ryoma echizen said...

LOL ngan abu zarin mardiana bagi salam ngan aku tak pun.mardiana kenal ke abu zarin ni.

ryoma echizen said...

dan sori sebab tak panggil dengan gelaran sebab saya tak kenal lagi ngan korang ni tapi kalu tanya nama kat aku of course aku leh jawab contoh maklong aku kenal mak ngah aku kenal